søndag 14. september 2014

Bidrag til Project Life Norge sin gjestedesigner i spetember

Her er mitt bidrag til Project Life Norge sin gjestedesigners utfordring for september. Utfordringen gikk ut på å bruker en form for maling/gelatos/spray/fargestifter e.l.

Jeg har valgt å bruke Gelatos og Big Brush Pens fra Faber-Castell. Jeg har startet med PL-kort som har hatt linjer (4x6), ruter (4x4), og blanke (3x4). Jeg har brukt ulike stensiler for å legge på gelatosen. Jeg har brukt endel Washitape også. Lommene jeg har brukt her er 10x12 og 4x12 fra PL-serien til Becky Higgins.







4 kommentarer:

Anna Sandén sa...

Jättefin sida! Roligt att du är med på vår utmaning!

Brit Sviggum sa...

Utrolig fin!!! Digger bakgrunnene du har laget !

Cornelia sa...

Vilket fint arbete du har lagt ner på dessa kort! Och så jättehärliga semesterfoton till det, så snyggt!

linda sa...

wow aå masse herlige bakgrunner. herlig side...
takk for bidraget til GDTutfordringen :D
Linda