søndag 4. mai 2014

Hverdagsøyeblikk

Project Life Norge har en utfordring denne langhelgen (jeg har ikke hatt langhelg, skolen min hadde ikke fri på fredag), og her er mitt bidrag.

I mangel på nye bilder har jeg gravd frem gamle bilder fra da eldste var en liten gutt. For oss er langhelger som regel synonymt med å være hjemme der vi stuller og steller, og ungene kan gjøre som de vil.


På disse to sidene har jeg bare brukt papirer og pynt som jeg har satt sammen selv. Jeg har enormt mye pynt og dill og dall, og det er greit å bruke det litt opp. 






3 kommentarer:

jorunn`s Fristed sa...

Åhh kor herlig!!! Tusen takk for at du ble med på utfordringa vår, enda så knapp tid du fikk. Hilse Jorunn hos Project LIfe

Lene sa...

Kjempeflott side, herlige gladfarger :) gøy å se at du har brukt det du har liggende, alltid kjekt å få litt nye bruksområder på tingene en allerede har :)

Linda S sa...

Flott PL side du har laga :)
Kjekt at du er med i utfordringa vår i PLIN-bloggen!