lørdag 24. mai 2014

17. mai side - ny PL side.


Her er mitt bidrag til gjestedesigneren i mai hos Project Life Norge. 
Utfordringen var å legge bort alle ferdigkjøpte PL-kort, og lage egne. 
Jeg visste ikke helt hva jeg skule gjøre her, men så hadde jeg tilfeldigvis tre 17. mai ark liggende.
Og da ble alt straks lettere. Jeg har brukt plastlommer fra Sn@pstudio kjøpt hos Hobbykunst. De har litt andre varianter på lommene sine. 
Denne gangen hadde jeg ikke tid til å vente på at bilder skulle komme i posten, så alle sammen er printet ut hjemme i størrelser som passer til lommene. 
Side to her er jeg vel ikke helt ferdig med. Jeg vet ikke helt. Den får stå som den er enn så lenge, og så ser jeg om jeg finner på noe mer. Jeg har i grunn flere sider/lommer som ikke er helt ferdige. Det er litt morsomt å gjøre litt og litt, alt etter som man føler for det. 








2 kommentarer:

lillesmor sa...

Åh - de her lommene likte jeg godt - takk for tipset!
Sidene dine ble skikkelig fine - akkurat slik 17.mai-sider skal være synes jeg.. Har du brukt bånd på den lange siden? - det passet iallefall godt. Takk for at du tok utfordringen min hos Project Life.

Anne C sa...

Takk for hyggelig kommentar. I de lange smale lommene har jeg brukt rester fra arkene jeg brukte.